Ny lycka i hemmet!!!

Har nu äntligen införskaffat mig min LOB vas så nu är lyckan ett steg närmare fullkomlig inredningslycka:)



Kan ju samtidigt passa på och visa våran nya hylla i köket och som vanligt inspiration från Leila bakar:) haha Jonas tycker jag är så jäkla töntig när jag leker Leila..

man ser för övrigt Lowis nya stol:) hon har fått en TRIPP TRAPP STOL fick i present av sin mormor och morfar! så liten och redan så bortskämd...Till stolen köpte vi en rosa (så klart) Polkadot design dyna... jätte bra eftersom man torka av allt spill som säkert kommer bli på den:)

Imon åker vi till Karlstad och hälsar på släkten.. Ska sova hos farfar Rolf och på fredag blir det middag hos gammelfaster Marie och Rikard... Sen ska vi äntligen få träffa farbror Tobbe han har ju lyckad tajma in jobb varje gång Lowis vill träffa han.. Han är ju Lowis gudfar så det är ju kul om dom hinner träffas innan dopet nästa helg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0